icon-delivery
Voor 22:00 uur besteld
= morgen bezorgd*
icon-shipping
Gratis verzending
naar NL / BE / DE / FR
icon-star
Direct contact
020 73 727 87
Zoeken icon-search
Account
Cart icon-cart 0
Jouw cart
icon-filter Toon filters Verberg filters icon-arrow-down
Sort: Age
Toon: 50 100 200
Geslacht
Man
Vrouw
Kids
Merken
Maten
EUR 34.5
EUR 35
EUR 35.5
EUR 36
EUR 36.5
EUR 37
EUR 37.5
EUR 38
EUR 38.5
EUR 39
EUR 39.5
EUR 40
EUR 40.5
EUR 41
EUR 41.5
EUR 42
EUR 42.5
EUR 43
EUR 43.5
EUR 44
EUR 44.5
EUR 45
EUR 45.5
EUR 46
EUR 46.5
EUR 47
EUR 47.5
Kleuren
Black
White
Gray
Brown
Beige
Red
Yellow
Green
Blue
Pink
Multicolor

Meest gestelde vragen

Bestelproces

Heb ik een account nodig om een order te plaatsen?

U kunt gerust afrekenen als gast, maar er zijn wel wat voordelen als u een account heeft. Het afrekenproces gaat sneller, u kunt makkelijker uw status en geschiedenis van uw bestelling inzien.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Het enige wat u moet doen is op ‘’Wachtwoord vergeten’’ klikken op de inlogpagina en u wordt doorgestuurd naar de pagina waar u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Hoe annuleer ik mijn order?

Als u uw order wilt wijzigen, moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Om alles makkelijk te laten verlopen is het fijn als u het ordernummer en de wijzigingen die u wilt maken erbij vermeld. Zodra uw order is gewijzigd, ontvangt u een bevestiging van ons.

Houd er rekening mee dat zodra uw order is ingepakt of verzonden is, deze niet meer geannuleerd kan worden.

Ik heb een order geplaatst, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wanneer ontvang ik deze?

Er is een kans dat u een typefout heeft gemaakt in uw e-mailadres. Ook kan het zijn dat de mail in uw spam inbox zit. Als dit niet het geval is, neem gerust contact met ons op zodat wij dit voor u kunnen uitzoeken.

Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen en een aantal artikelen zijn niet juist. Wat nu?

Als uw bestelling niet juist is, neem zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan via e-mail of telefoon. Wij sturen u een e-mail met daarin alle benodigde stappen om het afhandelen van uw onjuiste artikelen zo goed mogelijk te laten verlopen. Heeft u een artikel ontvangen die beschadigd is? Als het mogelijk is, stuur ons een foto van de beschadiging. Wij contacteren u zo snel mogelijk om u hierin tegemoet te komen.

Levering

Waar komen alle bestellingen vandaan?

Alle bestellingen komen vanuit onze magazijn in Amsterdam.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Voor alle bestellingen uit Nederland, Duitsland, België en Frankrijk zijn de verzendkosten gratis.

We geven een kleine indicatie van de verzendkosten naar andere landen op onze website. U kunt anders gerust contact met ons opnemen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt via PostNL verzonden. Zodra uw pakket in het land van bestemming is gearriveerd, zal een lokale bezorgdienst deze afleveren. U kunt uw bestelling volgen via de tracking link die wij in de mail versturen. Als u geen mail met een tracking link heeft ontvangen, neem dan even contact met ons op.

Het is mogelijk om uw bestelling dezelfde dag te laten leveren (dit kan alleen in Nederland). Voor €7,50 kunt u uw bestelling dezelfde dag ontvangen. Houd er rekening mee dat uw pakket tussen 18:00 - 22:00 pas wordt geleverd.

Alle bestellingen in Nederland worden verzonden met Emily Company. Alle bestellingen die voor 14:00/15:00 zijn besteld worden dezelfde dag geleverd. U ontvangt een SMS met daarin een indicatie van wanneer uw pakket geleverd wordt.

Mijn bestelling word nogsteeds verwerkt, wat nu?

Alle bestellingen die voor 22:00 op maandag t/m vrijdag worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. U ontvangt een e-mail van PostNL met daarin een tracking link, deze word opgestuurd nadat uw bestelling is verzonden. Als u de volgende dag nog geen informatie over uw bestelling heeft ontvangen, neem gerust even contact met ons op.

Mijn orderstatus geeft aan dat mijn pakket ‘’afgeleverd’’, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen contact opnemen met de bezorgdienst om een onderzoek op te starten. Zo zorgen wij ervoor dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Betaling

Hoe kan ik betalen?
Alle betalingsmethodes bij Sneaker District zijn:
  • - iDeal
  • - Visa
  • - Mastercard
  • - American Express
  • - Paypal
  • - Bancontact
Ik weet niet zeker of mijn bestelling is doorgekomen, wat nu?

Neem contact met ons op en vermeld daarbij: de e-mail waarmee u de bestelling geplaatst heeft, het ordernummer, datum en tijd en de betalingsmethode.

Is er een wisselkoers?

Al onze transacties zijn in EUR. Als u een credit card of een andere betalingsmethode gebruikt die in een andere koers is, wordt het bedrag gebaseerd op de koers die gebruikt is op de dag van de transactie datum.

Ruilen en retourneren

Hoe retourneer ik een artikel?

Alles wat u wilt weten over het retourneren van uw bestelling kunt u op onze website vinden via deze link: www.sneakerdistrict.nl/retourneren

Kan ik artikelen die in de sale zijn ook retourneren?

Ja dat kan, ook afgeprijsde artikelen vallen onder onze algemene retourvoorwaarden zoals hier te vinden: www.sneakerdistrict.nl/retourneren

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Helaas vergoeden wij niet de retourkosten.

Kan ik mijn bestelling omruilen voor een andere maat?

Het omruilen van schoenen voor een andere maat is geen probleem. Hiervoor zijn de stappen achterop het retourformulier te volgen. Bij ruilen voor een ander model is het helaas niet mogelijk de schoenen middels het retourformulier om te ruilen. U kunt dan de schoenen regulier retourneren en met de terugstorting van het aankoopbedrag mogelijk nieuwe schoenen bestellen.

Hoe weet ik dat jullie mijn retour hebben ontvangen?

U kunt via de tracking code die u heeft ontvangen uw pakket volgen en makkelijk inzien wanneer uw pakket precies bij ons geleverd is. Zodra uw pakket bij ons binnen is proberen wij deze zo snel mogelijk te verwerken. Houd er wel rekening mee dat dit tot maximaal 5 werkdagen kan duren. Zodra uw ruiling is verwerkt, nemen wij contact met u op.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij begrijpen dat u uw geld zo snel mogelijk teruggestort wilt hebben. Zodra wij het aankoopbedrag terug op uw betaalrekening hebben gestort ontvangt u een e-mail. Het bedrag kan 1-2 werkdagen duren voordat deze zichtbaar is op uw rekening.

Dit is de verwachte verwerkingstijd per bank: Credit Card: 2-5 werkdagen Paypal: Gelijk

Korting

Hoe kan ik op de hoogte blijven van uw kortingen?

U kunt alle informatie over onze opkomende kortingen ontvangen als u bent aangemeld voor onze nieuwsbrief. Ook houden wij iedereen op de hoogte via onze social media.

Facebook: Sneaker District Instagram: Sneakerdistrict
Hoe kan ik een kortingscode toevoegen aan mijn bestelling?

Zodra u een product toevoegt aan uw winkelwagen kunt u een kortingscode toevoegen. U moet wel bij ‘’discount code’’ uw code invoeren en niet bij ‘’giftcard code’’. Dit is namelijk alleen voor cadeaubonnen.

Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?

Als u de code juist heeft ingevoerd en deze alsnog niet werkt, neem dan contact met ons op. Wij zullen u zo snel mogelijk helpen om dit probleem op te lossen.

Product

Zijn jullie producten authentiek?

Wij kunnen u garanderen dat al onze producten 100% authentiek zijn en komen direct van de merken hun zelf. Neem gerust contact met ons op als u vragen hierover heeft.

De prijs van mijn artikel is veranderd tijdens het afrekenen. Hoe komt dat?

Als u het land van bestemming veranderd kan het zijn dat de prijs veranderd naar de prijs die gehanteerd wordt in dat land. Neem gerust contact met ons op als u niet zeker bent hierover.

Worden jullie artikelen aangevuld?

Door veel aanvraag proberen wij de meest populaire producten aan te vullen, maar dat lukt niet altijd. Als er een specifiek artikel is die uitverkocht is op het moment, neem dan gerust contact met ons op en wij zullen u laten weten of dit artikel nog aangevuld wordt.

Contact

Ik heb een vraag en wil graag contact met u opnemen. Is dit mogelijk?

Onze klantenservice is aanwezig tijdens werktijden van 09:00-17:00.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Waar zijn uw winkels gevestigd en waar kan ik de openingstijden vinden?

Wij hebben een winkel in Amsterdam en Antwerpen. De openingstijden kunt u vinden op onze website: https://www.sneakerdistrict.com

Nieuwsbrief

We houden je op de hoogte van de nieuwste producten, acties en sneaker nieuws. Schrijf je nu in!

Nieuwe account
Wachtwoord herstellen
New password
Notificatie
x
Consider it done!
The product has been added to your cart.